Carrefour wzmacnia swoje zaangażowanie w produkty lokalne
Carrefour w 2022 roku rozprowadził ponad 13 900 ton hiszpańskich warzyw liściastych, o 25% więcej niż w roku poprzednim. Firma zwiększa w ten sposób wsparcie dla lokalnych hiszpańskich producentów, ponieważ opiera swoją ofertę świeżych produktów na lokalnych, sezonowych produktach, angażując się tym samym w lokalną produkcję w celu zaopatrzenia swoich sklepów, aby
Carrefour w 2022 roku
zapewnił dostępność świeżych produktów we wszystkich swoich sklepach.

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku warzyw ?preview=1