"To wspaniałe, że możemy ponownie zaprezentować nowe produkty, takie jak Nisperos".
Po trudnym okresie wysokich kosztów i wielu obaw, europejska branża detaliczna powoli się odradza. Czasy były trudne także dla Lizzy's Nieuwe Oogst, ale ten belgijski warzywniak znów widzi światełko w tunelu. "Przez pewien czas wydawało się, że sektorowi brakuje kreatywności, ale teraz, gdy sprawy wracają we właściwym kierunku, możemy ponownie rozważyć wspaniałe nowe produkty. To także

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku warzyw ?preview=1