VIP: Dodatni bilans półroczny nowej strategii
W samą porę na FRUIT LOGISTICA, VIP, stowarzyszenie spółdzielni owocowo-warzywnych w Val Venosta, zaprezentowało swoją nową strategię centralizacji marketingu produktów: Ma to pozwolić spółdzielniom skoncentrować się całkowicie na produkcji, podczas gdy dystrybucją zajmie się centrala VIP.
Blisko pół roku później, nowy kierownik sprzedaży
wprowadza się.

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku warzyw ?preview=1