"W tym roku wiele sieci poszukiwało innych krajów dostawców do tworzenia kopii zapasowych"
Chociaż niektóre szklarnie w Almerii są nadal aktywne, można już dokonać wyraźnego bilansu zimowej kampanii warzywnej, która według słów Virginii Artero, dyrektor handlowej Nationwide Spain, "poszła lepiej niż się spodziewaliśmy na początku".
"Mogliśmy spodziewać się najgorszego scenariusza, biorąc pod uwagę wszystkie ograniczenia dotyczące produktów, wzrost cen na poziomie
.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku warzyw ?preview=1