AMI: Mniej grzybów i ogórków w ofertach specjalnych
W połowie lutego liczba reklamowych przepychanek dotyczących świeżych warzyw jest zwykle niższa niż w innych tygodniach roku. Na dni karnawałowe, a także na Walentynki, w centrum zainteresowania handlu i konsumentów przenoszą się inne grupy produktów. Czy tak jest również w tym roku?
W rzeczywistości liczba promocyjnych przepychanek dotyczących świeżych warzyw jest najniższa
w tygodniu 7.
Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".
Zobacz więcej: Ogórki zielone?preview=1