Eksport marokańskiej papryki do UE i Wielkiej Brytanii szybko rośnie
Papryka jest jedną z najczęściej eksportowanych kategorii z Maroka i drugą po pomidorach pod względem przychodów z eksportu.
Maroko, dzięki sprzyjającemu klimatowi i rozwiniętej infrastrukturze rolniczej, szybko rozwija swój przemysł szklarniowy, Maroko ma największe obszary pod szklarnie w Afryce i jest jednym ze światowych liderów w tym zakresie.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Papryka?preview=1