Esasem spotyka się z sycylijskimi operatorami z segmentu warzywnego
Esasem zaprezentował swoją ofertę papryki i pomidorów na nową kampanię 2023/24 podczas dedykowanego wydarzenia, w którym wzięło udział ponad 360 operatorów.
Publiczność na wydarzeniu Esasem w Ragusa na Sycylii
Pierwsze przemówienie wygłosił Marco Martelli, hodowca specjalizujący się w papryce dla Esasem SPA. Genetyk natychmiast podkreślił międzynarodowy wymiar firmy, ponieważ
>
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Papryka?preview=1