Morrisons racjonuje sprzedaż papryki do dwóch na klienta
Morrisons ograniczyli sprzedaż papryki do dwóch na klienta, ponieważ niesezonowo zimna pogoda wydaje się ograniczać podaż. Wiele owoców i warzyw było w niedoborze do tej pory w tym roku, w tym pomidory, co było również częściowo umieścić w dół do złej pogody w Hiszpanii i Maroku.
W innych sklepach, takich jak Waitrose, jest mniej paczek papryki w ofercie, choć

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Papryka?preview=1