"Powolna podaż papryki skutkuje dobrymi cenami"
"Sezon paprykowy rozpoczął się bardzo dobrze pod względem jakości i ceny", mówi Marco Bergman z Harvest House. "Popyt był ogólnie dobry od pierwszego dnia zbiorów, częściowo z powodu niedoborów w Hiszpanii spowodowanych warunkami pogodowymi, a także dlatego, że sami weszliśmy na rynek bardzo cicho z naszą holenderską papryką".
Zdjęcie: Harvest House

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Papryka?preview=1