Sycylijska papryka trafia na rynki europejskie
To wyjątkowy rok dla sycylijskiej papryki - sezon rozpoczął się w marcu, a notowania były wysokie. FreshPlaza rozmawiała z OP Albani z siedzibą w Vittoria, aby lepiej zrozumieć trend 2023.
Giovanni Albani
"Nigdy nie widzieliśmy tak wspaniałej kampanii dla papryki, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że jest ona długa, jako pierwszy produkt
".

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Papryka?preview=1