"Wprowadziliśmy na rynek jedyne rozwiązanie poprawiające trwałość papryki"
Firmy zajmujące się sprzedażą papryki mają duże trudności z minimalizacją strat, co wpływa na ich rentowność. Z jednej strony muszą radzić sobie z problemami związanymi z gniciem u źródła, co oznacza, że doświadczają wysokich strat już podczas procesu sortowania.
Dodatkowo mają ogromne straty w miejscu przeznaczenia z powodu botrytis, więc muszą zajmować się wieloma ważnymi roszczeniami klientów.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Papryka?preview=1