POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE ZNAKOWANIA - CYKORIA
Na każdym opakowaniu należy umieścić następujące informacje, zgrupowane na tej samej stronie, naniesione w sposób czytelny, trwały oraz widoczny z zewnątrz. A. Cechy identyfikacyjne Pakujący i/lub wysyłający: Nazwa i adres lub urzędowo ustanowiony lub zaakceptowany kod firmowy. Jednakże w przypadku kiedy znak firmowy jest użyty, odnośnik „pakujący i/lub wysyłający” (lub odpowiedni skrót) muszą być zaznaczone w ścisłym powiązaniu ze znakiem firmowym. B. Nazwa produktu - "Cykoria sałatowa” jeśli zawartość nie jest widoczna z zewnątrz. C. Pochodzenie produktu - Kraj pochodzenia i nieobowiązkowo rejon uprawy lub nazwa krajowa, regionalna lub lokalna. D. Charakterystyka jakości handlowej - Klasa, i jeśli stosowne w przypadku klasy II – słowa „nieregularny kształt” lub inne równoważne oznaczenie - Maksymalna i minimalna długość dla cykorii klasy II o długości pomiędzy 6 i 12 cm. E. Znak urzędowej kontroli jakości (nieobowiązkowo)
Zobacz więcej: Ceny warzyw?preview=1