POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE ZNAKOWANIA - GROCH
Na każdym opakowaniu należy umieścić następujące informacje, zgrupowane na tej samej stronie, naniesione w sposób czytelny, trwały oraz widoczny z zewnątrz: A. Cechy identyfikacyjne Pakujący i/lub wysyłający: nazwa i adres lub urzędowo ustanowiony lub zaakceptowany kod firmowy. Jednakże w przypadku kiedy kod firmowy jest użyty, odnośnik „pakujący i/lub wysyłający” (lub odpowiedni skrót) muszą być zaznaczone w ścisłym powiązaniu z kodem firmowym. B. Nazwa produktu - „Groch”, „groch mangetout”, „groch cukrowy” lub równoważna nazwa, jeśli zawartość opakowania nie jest widoczna z zewnątrz,- Jeśli stosowne - „z usuniętymi końcówkami” lub inne oznaczenie dla grochu mangetout lub grochu cukrowego, którego końcówki zostały usunięte. C. Pochodzenie produktu - Kraj pochodzenia i nieobowiązkowo rejon uprawy lub nazwa krajowa, regionalna lub lokalna. D. Charakterystyka jakości handlowej - Klasa. E. Znak urzędowej kontroli jakości (nieobowiązkowo)
Zobacz więcej: Ceny warzyw?preview=1