AMI: Sytuacja na rynku sałaty lodowej stabilizuje się
W ostatnich tygodniach sytuacja w zakresie podaży sałaty lodowej była napięta, co doprowadziło do znacznych napięć na rynku. Dzięki rosnącym obecnie ilościom z hiszpańskich upraw sytuacja na rynku ponownie się stabilizuje.
Na niemieckich rynkach hurtowych dostępna jest obecnie wystarczająca ilość hiszpańskich produktów, aby zaspokoić popyt. Nie ma jednak ani nadwyżki podaży, ani nie ma
>
Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".
Zobacz więcej: Sałaty i endywie ?preview=1