Firma Green Factory rozszerza swoją ofertę
Niedawno firma Green Factory rozszerzyła linię Fit & Easy o nowe gotowe sałatki. Produkty spotkały się z pozytywnym odbiorem przez konsumentów i planowane są kolejne nowości, m.in. takie, które nie mają odpowiedników na naszym rynku.
Moda na zdrowy styl życia oraz ogólnopolskie kampanie społeczne zachęcające do spożywania warzyw i owoców pięć razy dziennie mają ogromny wpływ na rynek warzyw. Polacy szukają zdrowych i łatwych do przygotowania produktów.
Kampania reklamowa firmy ma na celu wzrost rozpoznawalności marki oraz wskazanie na zalety produktu. Składa się z trzech motywów, każdy pod innym hasłem: "koniec z myciem", "koniec z miksowaniem", "koniec z rwaniem". Hasła te mają na celu podkreślić konkretne zalety mixów sałat, to że są umyte, odpowiednio skomponowane i pokrojone.
Zobacz więcej: Sałaty i endywie ?preview=1