Francja promuje sałatę
Według danych agra-net.com, producenci sałaty liściowej w Nantes we Francji, mają zorganizować i sfinansować kampanię promocyjną sałaty zwanej “Miss Lamb’s Lettuce”.
Miałaby się ona odbyć 8-9 listopada bieżącego roku, a następnie w okresie marzec-kwiecień 2007 r.
Nazwa warzywa nawiązuje do logo, na którym widnieje kobieca postać. Koszt kampanii telewizyjnej szacuje się na kwotę 1 mln eur. Jej głównym celem ma być poinformowanie konsumentów o trzech cechach warzywa, tj.: wysokie właściwości zdrowotne, łatwość przyrządzania i dobry smak.
Filmy reklamowe (emisja - 5-10 sekund) mają być emitowane w następujących stacjach: TF 1, RTL 9, Teva, TF 6 i Paris Premiere.
Kampania informacyjna o reklamowanej sałacie trafiła do ok. 7 tys. super i hipermarketów.
Źródło: fresh-market.pl
Zobacz więcej: Sałaty i endywie ?preview=1