Podwójne zwycięstwo Mastronardi Produce w Globalnym Konkursie Opakowań
Dwie marki Mastronardi Produce zostały wyróżnione za doskonałość w projektowaniu opakowań i innowacyjność podczas prestiżowego konkursu PAC Global Awards
We wtorek wieczorem. Zespół marketingowy firmy odebrał nagrodę Best in Class za sałatę Queen of Greens™ w kategorii New Brand oraz za Sunset® Wild Wonders® Harvest Medley™ w kategorii Specialty (Limited
>.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Sałaty i endywie ?preview=1