Dlaczego widzowie powinni obawiać się ekranowych szparagów
Analityk filmowy David Mouriquand był zaskoczony odkryciem, że szparagi pojawiają się w filmach i programach telewizyjnych tylko jako zwiastun zagłady. W momencie, gdy pojawiają się na ekranie, można założyć, że coś jest nie tak lub że nieuchronna katastrofa jest w zasięgu ręki.
Mouriquand przedstawił filmową i telewizyjną teorię, która rzuca wyzwanie nawet najbardziej zagorzałym miłośnikom szparagów. Jego teza jest następująca:

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Szparagi ?preview=1