'Sprzedaż szparagów w większości nie nabrała takiego rozpędu, na jaki liczyliśmy, dopiero w drugiej połowie tygodnia'
Występowanie ofert krajowych, jak i zainteresowanie, wahało się w ciągu tygodnia. Jednak mimo trudniejszych i zmniejszonych upraw krajowych, Wielki Tydzień zakończył się dość zadowalająco, także dzięki coraz większej liczbie słonecznych dni. Handel w większości nabrał oczekiwanego tempa dopiero w drugiej połowie tygodnia, wynika z najnowszego.BLE-Marktbericht.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Szparagi ?preview=1