Brytyjscy konsumenci poszukują symbolu wegetariańskiego
The Vegetarian Society twierdzi, że jego akredytowane etykiety znaków towarowych są znane ponad jednej trzeciej wszystkich kupujących (37 procent), którzy aktywnie szukają ich na produktach, zgodnie z nowym badaniem przeprowadzonym przez organizację. Przy prognozowanym wzroście sektora produktów roślinnych w Wielkiej Brytanii i UE z 3,9 mld funtów w 2019 r. do 6,6 mld funtów w 2025 r., a także przy coraz większej liczbie osób aktywnie poszukujących możliwości ograniczenia mięsa w swojej diecie, Towarzystwo Wegetariańskie
>
Eurofresh Distribution jest międzynarodowym liderem w dostarczaniu informacji o dystrybucji i sprzedaży świeżych owoców i warzyw. Przez ponad 22 lata Eurofresh informuje swoich czytelników na całym świecie o najnowszych wiadomościach z tego sektora. Magazyn ma 10 000 prenumeratorów drukowanych i 19 000 prenumeratorów newslettera online (detaliści, importerzy i dostawcy).