Chcemy żyć w sposób zrównoważony, ale potrzebujemy przystępnych cen i wygody.
Raport Sustainability Trends Report 2023 pokazuje, że trzy czwarte konsumentów chce żyć w sposób bardziej zrównoważony, ale za główne przeszkody uważa wygodę i przystępność cenową. Raport, zlecony przez Alibaba Group, przeprowadził ankietę wśród ponad 14 000 konsumentów z 14 krajów w Azji, Europie i na Bliskim Wschodzie i wykazał, że wygoda (53%) i przystępność cenowa (33%) są "kluczowe dla napędzania
Zrównoważonego rozwoju w 2023 r.".
Eurofresh Distribution jest międzynarodowym liderem w dostarczaniu informacji o dystrybucji i sprzedaży świeżych owoców i warzyw. Przez ponad 22 lata Eurofresh informuje swoich czytelników na całym świecie o najnowszych wiadomościach z tego sektora. Magazyn ma 10 000 prenumeratorów drukowanych i 19 000 prenumeratorów newslettera online (detaliści, importerzy i dostawcy).