Fairtrade i ICT wzmacniają więzi
Fairtrade i Międzynarodowe Centrum Handlu (ITC) ogłosiły rozszerzone partnerstwo mające na celu pomoc rolnikom i pracownikom rolnym w dywersyfikacji i dostępie do nowych rynków, osiągnięciu Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ (SDGs) i dążeniu do Agendy 2030.
Współpraca obejmie wzmożoną pracę w wielu obszarach, w tym dywersyfikację w gospodarstwie rolnym, aby umożliwić
.
Eurofresh Distribution jest międzynarodowym liderem w pisaniu tekstów o dystrybucji i sprzedaży świeżych owoców i warzyw. Od ponad 22 lat Eurofresh informuje swoich czytelników na całym świecie o najnowszych wiadomościach z tego sektora. Magazyn ma 10 000 czytelników wersji papierowej i 19 000 subskrybentów biuletynu online (kupców detalicznych, importerów i dostawców).
Eurofresh Distribution jest partnerem mediowym ponad 25 wydarzeń w branży świeżych owoców i warzyw. Eurofresh Distribution należy do francuskiej firmy Publications Agricoles, która jest także wydawcą Asiafresh Distribution, która specjalizuje się na rynku chińskim i jest publikowana w języku chińskim i angielskim.