Freshfel Europe wzywa UE do wykorzystania istotnego przeglądu polityki w celu promowania diety opartej na roślinach.
Z okazji dwudniowej konferencji Komisji Europejskiej na temat przeglądu polityki promocji produktów rolno-spożywczych (12-13 lipca 2021 r.), Freshfel Europe wezwał władze Europy do wykorzystania impetu rozwoju polityki wynikającego z Zielonego Ładu, strategii "Farm to Fork" oraz unijnego planu "Beating Cancer" w celu promowania świeżych owoców i warzyw jako części rozwiązania wyzwań klimatycznych i zdrowotnych. Celem jest stworzenie jeszcze silniejszej, skuteczniejszej i lepiej finansowanej polityki wspierania europejskich świeżych owoców i warzyw, aby zwiększyć spożycie świeżych owoców i warzyw powyżej minimalnego progu WHO wynoszącego 400 gr/osoba/dzień, przy jednoczesnej poprawie konkurencyjności świeżych produktów UE w eksporcie na rynki państw trzecich.

Eurofresh Distribution jest międzynarodowym liderem w dostarczaniu informacji o dystrybucji i sprzedaży świeżych owoców i warzyw. Przez ponad 22 lata Eurofresh informuje swoich czytelników na całym świecie o najnowszych wiadomościach z tego sektora. Magazyn ma 10 000 prenumeratorów drukowanych i 19 000 prenumeratorów newslettera online (detaliści, importerzy i dostawcy).