Freshfel wzywa do "demistyfikacji" błędnych wyobrażeń na temat cen świeżych produktów
Podczas dorocznego wydarzenia Freshfel Europe, Salvo Laudani, prezes Freshfel Europe, wezwał sektor do połączenia sił w celu wzmocnienia roli sektora jako kluczowego i zajęcia się błędnym postrzeganiem zdrowia, cen oraz aspektów środowiskowych i bezpieczeństwa związanych ze świeżymi produktami. Świeże produkty są jedną z najbardziej przystępnych cenowo kategorii żywności, a ich ograniczony wpływ na inflację i zakupy

Eurofresh Distribution jest międzynarodowym liderem w dostarczaniu informacji o dystrybucji i sprzedaży świeżych owoców i warzyw. Przez ponad 22 lata Eurofresh informuje swoich czytelników na całym świecie o najnowszych wiadomościach z tego sektora. Magazyn ma 10 000 prenumeratorów drukowanych i 19 000 prenumeratorów newslettera online (detaliści, importerzy i dostawcy).