Lidl wyprzedza Mercadonę jako najszybciej rozwijająca się hiszpańska sieć sklepów spożywczych
Lidl osiągnął 6,3% udziału w hiszpańskim sektorze handlu detalicznego artykułami spożywczymi, czyli o 0,6 punktu procentowego więcej niż w ubiegłym roku, co czyni go najszybciej rozwijającą się siecią, wynika z raportu "Distribution Balance" firmy Kantar Worldpanel, który analizuje okres styczeń-sierpień 2023 roku.
Wzrost Lidla opiera się na pierwszym kwartale roku, w którym pozyskał klientów od wszystkich swoich konkurentów,
Wzrost Lidla opiera się na pierwszym kwartale roku, w którym pozyskał klientów od wszystkich swoich konkurentów.

Eurofresh Distribution jest międzynarodowym liderem w dostarczaniu informacji o dystrybucji i sprzedaży świeżych owoców i warzyw. Przez ponad 22 lata Eurofresh informuje swoich czytelników na całym świecie o najnowszych wiadomościach z tego sektora. Magazyn ma 10 000 prenumeratorów drukowanych i 19 000 prenumeratorów newslettera online (detaliści, importerzy i dostawcy).