Projekt wspierany przez UE rozpoczyna nową kampanię promującą konsumpcję ekologiczną w czterech krajach
Rolnictwo ekologiczne w Europie wykazuje oznaki stabilnego wzrostu. Wzrastają zyski, powierzchnia upraw ekologicznych, a także liczba gospodarstw i pracowników. Ponadto wśród europejskich konsumentów wzrasta zaufanie do wydatków per capita.
Made in Nature, projekt prowadzony przez CSO Italy, został sfinansowany przez Unię Europejską w celu promowania konsumpcji i świadomości produktów ekologicznych we Włoszech, Francji, Niemczech i Danii. Przyczynił się on również w znacznym stopniu do powstania pozytywnej fali, która obecnie jest w ruchu.
Made In Nature obserwuje wzrost udziału wiodących firm na rynku włoskim, do których należą: Apofruit Italia, Brio, Canova, Ceradini, Conserve Italia i Orogel.

Eurofresh Distribution jest międzynarodowym liderem w dostarczaniu informacji o dystrybucji i sprzedaży świeżych owoców i warzyw. Przez ponad 22 lata Eurofresh informuje swoich czytelników na całym świecie o najnowszych wiadomościach z tego sektora. Magazyn ma 10 000 prenumeratorów drukowanych i 19 000 prenumeratorów newslettera online (detaliści, importerzy i dostawcy).