Tesco stawia na bardziej ekologiczną produkcję świeżych produktów
Projekt ma na celu zwiększenie bezpieczeństwa żywnościowego Wielkiej Brytanii, a jednocześnie zmniejszenie emisji gazów cieplarnianych w jej łańcuchu dostaw. Według oświadczenia Tesco, wdrożenie projektu ma zmniejszyć emisję gazów cieplarnianych nawet o 20% w pierwszym roku, bez dodatkowych kosztów dla rolników.
Osiem obiecujących alternatywnych nawozów zostanie zastosowanych na powierzchni 1300 hektarów w sezonie wegetacyjnym 2023,
.
Eurofresh Distribution jest międzynarodowym liderem w dostarczaniu informacji o dystrybucji i sprzedaży świeżych owoców i warzyw. Przez ponad 22 lata Eurofresh informuje swoich czytelników na całym świecie o najnowszych wiadomościach z tego sektora. Magazyn ma 10 000 prenumeratorów drukowanych i 19 000 prenumeratorów newslettera online (detaliści, importerzy i dostawcy).