Zrównoważony rozwój na tegorocznym Kongresie Biofruit
Czwarty Międzynarodowy Kongres Biofruitowy, poświęcony popytowi na produkty ekologiczne i ich zrównoważonej podaży, rozpoczął się 17 czerwca sesją cyfrową, która odbyła się na LiveConnect na stronie ifema.es.
"Jak zaspokoić bardziej wymagającego konsumenta" - to temat pierwszej z dwóch tegorocznych sesji Kongresu Biofruitowego.
"Jak zadowolić bardziej wymagających konsumentów?" to temat sesji, pierwszej z dwóch sesji Kongresu Biofruit w tym roku.
Eurofresh Distribution editor Pierre Escodo rozpoczął sesję od przeglądu najnowszych trendów w sprzedaży żywności ekologicznej w Europie, rynku, który według niego jest obecnie wart 45 mld euro. Analizując sprzedaż detaliczną żywności ekologicznej na trzech kluczowych rynkach: w Niemczech, Francji i Wielkiej Brytanii, Escodo zwrócił uwagę na różnice w udziale specjalistycznych sklepów z żywnością ekologiczną w całkowitej sprzedaży detalicznej żywności ekologicznej w każdym z tych krajów, wynoszące odpowiednio 26,5%, 28% i 17%.

Eurofresh Distribution jest międzynarodowym liderem w dostarczaniu informacji o dystrybucji i sprzedaży świeżych owoców i warzyw. Przez ponad 22 lata Eurofresh informuje swoich czytelników na całym świecie o najnowszych wiadomościach z tego sektora. Magazyn ma 10 000 prenumeratorów drukowanych i 19 000 prenumeratorów newslettera online (detaliści, importerzy i dostawcy).