A.P. Moller - Maersk podaje solidne wyniki za I kwartał
A.P. Moller - Maersk raportuje pierwszy kwartał 2023 roku zgodnie z oczekiwaniami. Utrzymujące się zapasy i łagodzące się zatory implikowały niższe wolumeny we wszystkich segmentach. Przychody spadły o 26% do 14,2 mld USD z 19,3 mld USD. EBITDA spadła do 4,0 mld USD z 9,1 mld USD, a EBIT do 2,3 mld USD z 7,3 mld USD. Całoroczna prognoza pozostaje bez zmian, przy czym najsilniejszy ma być I kwartał
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.