Ahold Delhaize raportuje sprzedaż netto w 4. kwartale 2023 r. na poziomie 23 mld euro
Ahold Delhaize, duża grupa zajmująca się sprzedażą detaliczną żywności zarówno w supermarketach, jak i e-commerce w Europie, Stanach Zjednoczonych i Indonezji, podała wyniki za czwarty kwartał (Q4) Sprzedaż netto Grupy wyniosła 23,0 mld euro, co oznacza wzrost o 1,9% przy stałych kursach wymiany i spadek o 1,4% przy rzeczywistych kursach wymiany. Porównywalna sprzedaż w czwartym kwartale z wyłączeniem gazu wzrosła o 1,8% dla Grupy, przy spadku o 1,0% w Stanach Zjednoczonych i wzroście o 6,5% w Indonezji.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.