AI: oprogramowanie do optymalizacji świeżych zamówień obejmuje teraz lokalne produkty
W tym tygodniu ogłoszono partnerstwo między IDA, oprogramowaniem do optymalizacji zamówień świeżych produktów, które umożliwia sklepom, centralnym agencjom zakupowym i hurtownikom "maksymalizację marż i minimalizację strat" dzięki sztucznej inteligencji, a firmą Kheops, która umożliwia im "wyspecjalizowanie oferty dla swojego obszaru zasięgu poprzez proponowanie lokalnych i bezpośrednich rozwiązań w zakresie zaopatrzenia". To partnerstwo
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.