Aldi i Lidl inwestują duże pieniądze, aby zdobyć "serca i umysły" brytyjskich rolników
Źródła twierdzą, że Aldi i Lidl pozycjonują się jako nowa twarz brytyjskich produktów. Szef Lidl UK Ryan McDonnell powiedział w zeszłym tygodniu: "Rolnicy i producenci, którzy nas zaopatrują, z których niektórzy są z nami od dziesięcioleci, są najważniejsi dla sukcesu naszej firmy". Sklep spożywczy ogłosił, że będzie wydawał o 2 mld funtów więcej niż planowano na zakupy brytyjskie w
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.