Amazon promuje asortyment żywności pod markami własnymi w kampanii reklamowej w Wielkiej Brytanii
Amazon zaprezentował swoją pierwszą kampanię marketingową promującą asortyment żywności pod marką własną "by Amazon". Trwające do 29 października reklamy internetowego giganta podkreślają ekspansję asortymentu od czasu jego pierwszego uruchomienia w 2021 r. - w tym samym czasie, gdy Amazon otworzył swój pierwszy sklep Fresh w Wielkiej Brytanii.
Kampania - opracowana przez agencję kreatywną Red Brick Road - obejmuje również
...

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.