A.P. Moller - Maersk zwiększa częstotliwość lotów cargo i wprowadza nowy frachtowiec do globalnej sieci połączeń
W celu wzmocnienia łączności i zaspokojenia zintegrowanych potrzeb logistycznych klientów, A.P. Moller - Maersk (Maersk) wzmacnia swoją rozwijającą się sieć frachtowców między Chinami kontynentalnymi, Azją Południowo-Wschodnią, Europą i Stanami Zjednoczonymi poprzez zwiększenie częstotliwości regularnych lotów, a także wprowadzenie dodatkowych samolotów.
"Wprowadzenie dodatkowego samolotu wraz z
Zwiększeniem częstotliwości regularnych lotów.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.