Asda otwiera swój tysięczny sklep w Wielkiej Brytanii
Holandia: Dlaczego Jumbo zaprzestaje strategii cenowychHolenderska sieć supermarketów Jumbo postanowiła zaprzestać regionalnego różnicowania cen, a także częściowo zrezygnować z polityki Every Day Low Price, aby mocniej skupić się na promocjach cenowych. Dzięki tym interwencjom detalista ma nadzieję poprawić swoją pozycję konkurencyjną.Źródło:...

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.