Athy jest pierwszym sklepem, w którym testowany jest nowy układ ALDI "Project Fresh Enhanced".
Włoski dyskont MD raportuje 11% wzrost obrotów
Dyskont MD ogłosił, że przekroczył 3,4bln euro obrotów w 2022 roku, przy wzroście sprzedaży o 11% w porównaniu z poprzednim rokiem. Firma, która jest trzecią największą siecią dyskontową we Włoszech, posiadającą 800 sklepów, odnotowała również zysk netto w wysokości 72,4 mln euro (+2,7%).
Źródło: esmmagazine.com
Irlandia:

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.