Autobus zakupowy dojeżdża do ośmiu kolejnych wiosek
Osiem tygodni po uruchomieniu pierwszego supermarketu na kółkach, REWE i Deutsche Bahn (DB) odnotowują pierwszy dodatni bilans. Mieszkańcy północnej Hesji dobrze reagują na autobus zakupowy. Wiele społeczności chce również wprowadzić tę usługę do swoich miast i wsi. W związku z tym REWE i DB rozszerzają rozkład jazdy o osiem dodatkowych miejscowości.
The

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.