Badanie ujawnia korzyści dla środowiska wynikające z pakowania w atmosferze modyfikowanej
Podkreślając potrzebę szerokiej redukcji emisji gazów cieplarnianych (GHG), firma StePac, L.A. Ltd. przeanalizowała łańcuchy dostaw, w które jest ściśle zaangażowana, aby ocenić, w jaki sposób jej zaawansowane opakowania zachowują jakość świeżych produktów podczas obsługi, wysyłki i przechowywania, a przez to zmniejszają ilość odpadów i ograniczają emisję GHG.
Zrównoważone opakowanie przedłużające okres przydatności do spożycia

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.