Badanie wykazało i określiło ilościowo lukę percepcyjną między hodowcami a konsumentami.
Nutrien opublikował badanie zatytułowane: Bridging the Agricultural Perception Divide. Badanie to szczegółowo i ilościowo określa luki percepcyjne między rolnikami a konsumentami w Ameryce Północnej w kwestiach takich jak zrównoważony rozwój, technologia i użytkowanie gruntów; wskazuje również, że istnieje pewna wspólna płaszczyzna i możliwości budowania mostów.
"Rolnicy i konsumenci zgadzają się, że rolnictwo ma

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.