"Będziemy licznie obecni w Niemczech"
"W tym roku, inaczej niż w przeszłości, wyszliśmy poza samą ideę biznesu i usług. Postanowiliśmy wykorzystać berlińskie targi do zaprezentowania koncepcji "Sycylii na świecie". Kierowaliśmy się ideą, że nie da się oddzielić tych dwóch rzeczy, ponieważ firmy rodzą się i rozwijają w miejscu swojego pochodzenia", mówi Romina Roccasalvo, wyłączny dyrektor Next to business, usługi
>
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.