"Branża opakowań znajduje się w trybie eksploracji, a eksploracja prowadzi do wzrostu"
Obecny krajobraz opakowań może nie być stabilny, ale nie jest to negatywne zjawisko, ponieważ na horyzoncie widać wzrost, mówi Marta Paprocka, kierownik ds. marketingu polskiego producenta opakowań Silbo: "Branża opakowaniowa jest w trybie eksploracji, a eksploracja prowadzi do wzrostu. Ten proces trwa i jeszcze się nie zakończył, więc będziemy musieli poczekać na wynik i stabilizację. Jest

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.