"Brazylia ma mniejszą ilość imbiru w tym sezonie"
Po prawie trzech dekadach na rynku detalicznym produktów rolnych, około 2000 roku, Djalma Santana, założyciel i dyrektor generalny, rozszerzył obszar swojej działalności i rozpoczął komercjalizację korzenia imbiru w stanie Espirito Santo, który dziś jest wiodącym stanem w rankingu krajowym.
"Obecnie posiadamy sieć ponad 200 producentów partnerskich,
".

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.