Bruksela przyjmuje program prac na 2024 r. w zakresie promocji żywności
Komisja Europejska przyjęła program prac na 2024 r. w zakresie promocji produktów rolno-spożywczych, który będzie dysponował budżetem w wysokości 185,9 mln euro, który zostanie wykorzystany głównie na współfinansowanie programów promocyjnych zaproponowanych przez podmioty w różnych państwach członkowskich, a także kampanii komunikacyjnych opracowanych przez Komisję w państwach trzecich.
81,3 mln euro z tego budżetu zostanie przeznaczone na
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.



