CAN (ON): OGVG świętuje region, rozpoczynając kampanię "Greenhouse Goodness
Ontario Greenhouse Vegetable Growers (OGVG) rozpoczęło kampanię "This is Greenhouse Goodness", w ramach której obszar odbioru bagażu został przekształcony w farmę szklarniową na międzynarodowym lotnisku Windsor. Kampania ma na celu zaprezentowanie wysokiej koncentracji szklarni, osiągnięć i innowacji sektora w południowo-zachodnim Ontario. Mieszkańcy, goście i dygnitarze

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.