Cebula o wartości P2,6 miliarda sprzedana bezpośrednio filipińskim nabywcom, z pominięciem pośredników
Departament Rolnictwa poinformował o wartej P2,6 miliarda cebuli sprzedanej z kooperatyw i stowarzyszeń rolników do konsumentów, omijając pośredników. "Zgodnie ze swoją wizją zwiększenia dochodów rolników i rybaków, prezydent Ferdinand R. Marcos Jr. skierował [DA] do bezpośredniego połączenia producentów żywności z konsumentami i nabywcami instytucjonalnymi, usuwając tym samym pośredników,"
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.