"Ceny są ograniczone, ponieważ rynek jest zalany produktami".
Susza czasami powodowała poważnie ograniczony wzrost dyń, według rolnika Rolfa Vettera, który uprawia zarówno dynie Hokkaido, butternut, muscat i spaghetti na swojej farmie w Riedhausen. "Zaczęliśmy je sprzedawać dwa tygodnie temu. Sześćdziesiąt do 70 procent popytu dotyczy dyni Hokkaido, a 20 procent gałki muszkatołowej, podczas gdy reszta to inne odmiany".
Część

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.