"Ceny w Argentynie zmieniają się tak szybko, że supermarkety nie umieszczają już nawet naklejek na produktach".
Jako znak wyzwań w Argentynie, ceny zmieniają się tak szybko, że supermarkety nie umieszczają już nawet naklejek cenowych na produktach. Południowoamerykański kraj boryka się z poważnymi problemami walutowymi, wzrostem cen o ponad 100%, który jest dodatkowo pogarszany przez długotrwałą suszę, która zmusza sektor eksportu świeżych produktów do głębokiego kopania, aby związać koniec z końcem.
Argentyński artysta Sergio

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.