"Chcemy przybliżyć konsumentom rolnictwo".
Zgodnie z mottem "Z okolicy, dla okolicy" jesienią 2021 r. powstała innowacyjna koncepcja marketingowa "Grischberli". Pod kierownictwem młodego małżeństwa Jakoba i Evy Zwingel, sklepy rolnicze i sklepy spożywcze prowadzone przez właścicieli są teraz zaopatrywane w wysokiej jakości chipsy wytwarzane z własnych surowców. Dzięki udanemu marketingowi chipsy można teraz znaleźć

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.