"Chcemy wprowadzić nasze pitahaya na rynki skandynawskie"
Ekscytujący projekt firmy Cabo Blanco Fresh dotyczący czerwonej pitahaya ma się rozpocząć już za kilka tygodni. W tym sezonie firma zamierza skierować się na rynki Europy Środkowej i Północnej, a także krajów skandynawskich. "Nadal stawiamy na uprawę pitahaya i pracujemy nad tym, aby ten naprawdę zróżnicowany produkt stał się bardziej popularny na rynku" - powiedział Juan Carlos Piña, kierownik
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.