"Ci, którzy wdrażają politykę pakowania opartą na trendach, są prawdziwymi 'terrorystami klimatycznymi'"
"O jakim rodzaju zrównoważonego rozwoju mówimy?" pyta Rocco De Lucia mówiąc o opakowaniach podczas dyskusji pomiędzy Sophie Guillin, dyrektorem Gruppo Guillin, a operatorem podczas ekskluzywnego wywiadu dla FreshPlaza.
"Całkowicie zgadzam się z Guillin. Mówiąc o opakowaniach, nie możemy polegać tylko na modnych sloganach, takich jak 'Papier jest dobry, podczas gdy plastik jest
>.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.